Bitlis Devlet Hastanesinde, hastaların şikayetlerini bildirmek için
bırakılan kutularına, verilen kaliteli sağlık hizmetinden dolayı
teşekkür mektupları bırakıldığı bildirildi.
Hastanede yapılan
başarılı ameliyatlar ve çalışanların güler yüzüyle karşılaşan hastalar,
yazdıkları teşekkür mektuplarını şikayet kutularına bırakıyor.
İnsan
Hakları Birimi Sorumlusu Sosyal Hizmet Uzmanı Musa Kılıç, AA muhabirine
yaptığı açıklamada, hastaların sağlıklı insanlara göre daha hassas
olduğunu belirtti.
Hastaneye gelen hastaların, doktor, hemşire
veya herhangi bir çalışanla sıkıntı yaşamaması için çalışma
başlattıklarını ifade eden Kılıç, şöyle konuştu:
"Hastaların
şikayetleri olması durumunda en geç 10 gün içinde bu şikayetlerine cevap
veriliyor. 2016 yılına göre şikayetler yüzde 80 oranında azaldı.
Memnuniyet sayısı ise her geçen gün artıyor. Ayrıca insan hakları birimi
olarak her ay acil, poliklinik ve yatan hastalara anket yapıyoruz.
Anketlerde hastanemizin genel işleyişiyle ilgili bilgi topluyoruz. Bu
sonuçlar doğrultusunda nerede eksiğimiz varsa, bunu gidererek daha iyi
hizmet vermeye çalışıyoruz."
Dilek ve şikayet kutularının, şikayet
yerine teşekkür mektuplarıyla dolduğunu bildiren Kılıç, şikayetleri
sıfıra indirmeyi hedeflediklerini kaydetti.